کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

  بسم الله الرحمان الرحیم

100% رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید

 یكی از بهترین سایت های درآمدزا در زمینه سهام را معرفی می كنم که می توانید در این سایت درآمدی مادام العمر و برای نسلهای بعدی خود داشته باشید. درآمد این سایت بر اساس بازار بورس بوده و شما با عضویت در سایت زیر دارای یك سهم شراكت به صورت رایگان می شوید و هر روز میتوانید به روشهای مختلف سهام خود را افزایش دهید و در هر سودی كه سایت به دست می آورد شریك شوید.

مینیموم پی اوت فقط ۱۰ دلار و پرداخت در عرض ۲۴ساعت می باشد.

برای ثبت نام بر روی بنر زیر کلیک کنید:

 

راههای کسب درآمد:

با کلیك بر روی لینكهای موجود در سایت ۰۱. سهم(یک صدم) وبا عضویت در سایتهای معرفی شده این سایت ۱ سهم بعلاوه ۰۵. سهم و همچنین با معرفی دیگران به میزان یك واحد سهم خود را افزایش دهید  . لازم بذكر است شما می‌توانید بطور نامحدود سهام خود را افزایش دهید .فراموش نکنید که درآمد شما در این سایت عمری است.

 شما بعد از  ثبت نام در این سایت در واقع یك سهام دار محسوب می شوید و روزانه به سهام شما سود تعلق می گیرد . البته شما برای عضویت دراین سایت هیچ پولی نمی دهید پس هیچ ضرری هم نمی كنید. چیزی كه درباره این شركت خیلی جالب هست این است كه شما این پول را همیشه دریافت می كنید. اگر شما در این سایت خوب فعالیت كنید می توانید به پول خوبی برسید. روش کسب درآمد در این سایت بر اساس سهم اعضا می باشد یعنی هر کس به تعداد سهام خود در این سایت کسب درآمد می کند . پس هر چه سهام شما بیشتر درآمدتان بیشتر است.

اگر تا الان موضوع را درست متوجه نشدید بگذارید یک مثال برایتان بزنم فرض کنید من در یک سایت ۵سهام دارم . کل سهام های اعضا هم بطور مثال ۳۰۰۰ تا است حال اگر سایت myfreeshares از راه تبلیغات – جذب اسپانسر و ... در یک روز ۲۰۰  دلار سود کرده باشد آن 200 دلاررا تقسیم بر ۳۰۰۰ سایت كنید همان قدر پول برایتان واریز می کنند . 

 راههای افزایش سهم در سایت myfreeshares :

جهت خواندن کامل توضیحات لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان